Fundacja
Animacji Społecznej
i Ekonomii Społecznej

STAWIAMY NA EDUKACJĘ

0
Ilość
przeprowadzonych
godzin szkoleniowych z aspektów prawnych
0
Ilość
przeprowadzonych
godzin szkoleniowych z rachunkowości i prawa podatkowego oraz kadr i płac
0
Ilość
przeprowadzonych
godzin szkoleniowych z tworzenia biznesplanów i projektów
0
Ilość
przeprowadzonych
godzin szkoleniowych w zakresie zarządzania i szkoleń miękkich

Zapraszamy na szkolenia

Prowadzimy szkolenia, webinary i warsztaty. Offline i online. Nasze kompetencje i duże doświadczenie biznesowe pozwalają trafnie dostosowywać rozwiązania do potrzeb Klientów. Nie skupiamy się tylko na „tu i teraz” – na rozwój organizacji patrzymy strategicznie i długofalowo, co odzwierciedla się w programach naszych szkoleń.

Poniżej znajdziesz aktualną listę szkoleń:

Jesteś zainteresowany/a? Świetnie! Uzupełnij kartę zgłoszenia i wyślij ją na adres biuro@fundacjases.pl Na liście nie ma tematu, którego szukasz? Żaden problem! Przygotujemy dla Ciebie indywidualny program kursu. Uzupełnij formularz diagnozy potrzeb i wyślij go na adres biuro@fundacjases.pl

Szkolimy na poziomie

Poznaj nasze standardy i kodeks etyczny!

Spełniamy wszystkie ogólnie przyjęte standardy usług szkoleniowo-rozwojowych i normy jakości. Dbamy o rzetelną obsługę naszych Klientów, na dowód czego przyjęliśmy własny Kodeks etyczny. Nasze kompetencje, wiedzę, narzędzia i środki niezbędne do świadczenia oferowanych usług, poświadczone są wpisem do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (RIS) o numerze 2.24/00288/2020.

Wytyczone normy dotyczą między innymi:

standardów zarządzania firmą

sposobu świadczenia usług w zakresie przygotowania, realizacji i ewaluacji

kompetencji kadry

organizacji i logistyki usług

Sposób prowadzenia biznesu jest dla nas równie ważny jak skuteczność rynkowa, co potwierdza nasz Kodeks etyczny. Wierzymy, że jedynie biznes oparty na wartościach i normach etycznych może w długiej perspektywie odnosić rynkowe sukcesy, dlatego:

Jasno określamy zasady współpracy.

Dotrzymujemy złożonych obietnic.

Działamy w dobrze pojętym interesie Klienta – sukces Klienta jest naszym sukcesem.

Dajemy Klientowi czas i przestrzeń na podejmowanie decyzji.

Kadrę szkoleniową dobieramy na podstawie specyficznych kwalifikacji i doświadczenia, aby jak najlepiej sprostać oczekiwaniom Klientów.

Udzielamy szczerych, konkretnych i rzetelnych informacji zwrotnych.

Wygłaszamy stwierdzenia, co do których jesteśmy pewni.

Zachowujemy zasady poufności pracy z Klientem.

Poruszamy się w ramach granic i celów wyznaczonych przez Klienta.

Podejmujemy tylko zadania, do których posiadamy kompetencje.

Szkolenia prowadzimy zgodnie z przyjętym harmonogramem, zapewniamy także opiekuna, który dba o komfort każdego z Uczestników.

Gwarantujemy ochronę danych osobowych uzyskanych od Klienta przestrzegając Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych.

Uczciwie i rzetelnie realizujemy swoją pracę.

Monitorujemy jakość świadczonych usług za pomocą narzędzi ewaluacji usług szkoleniowych.

Wpieramy firmy i organizacje

Pozyskaj środki na rozwój!

Celem Fundacji ASES jest skuteczne wspieranie rozwoju firm i organizacji. Bardzo istotnym elementem skutecznej strategii wzrostu i realizowania celów biznesowych jest stabilny i wyposażony w odpowiednie narzędzia Zespół. Przedsiębiorcy chcą zatrudniać coraz lepiej wykształconych specjalistów.

Jednym z najprostszych i najbardziej opłacalnych rozwiązań służących poszerzaniu kompetencji kadry jest delegowanie pracowników na kursy i szkolenia. Pomożemy Ci zidentyfikować potrzeby w tym zakresie, a także pozyskać środki na realizację planu rozwoju Twojej organizacji.

Pomagamy w uzyskaniu wsparcia przez:

inne formy dofinansowania ze środków publicznych

Potrzebujesz wsparcia? Napisz do nas na adres: biuro@fundacjases.pl

Poznaj nasz Zespół

Jesteśmy Zespołem praktyków z wieloletnim doświadczeniem. Mówimy w prosty sposób o skomplikowanych rozwiązaniach. Poznaj bliżej nasz zespół i zastanówmy się co możemy wspólnie osiągnąć.

Trenerzy

Justyna_900x900_1
Justyna Janota

Prowadzi szkolenia dla biznesu i NGO z zakresu podatków, rachunkowości, księgowości, audytu wewnętrznego, kontroli finansowych, ekonomii społecznej oraz zmian w przepisach prawa podatkowego i finansów.

Ilona_900x900_1
Ilona Pietrzak

Prowadzi szkolenia dla biznesu i NGO z zakresu ekonomii społecznej, zarządzania zespołami, zarządzania projektami, pozyskiwania funduszy oraz fundraisingu, organizacji wolontariatu, organizacji kampanii reklamowych, a także komunikacji i promocji podmiotów ekonomii społecznej.

natalia_sobon_900x900
Natalia Soboń

Prowadzi szkolenia dla biznesu i NGO z szeroko rozumianego prawa pracy oraz kwestii kadrowo płacowych. Między innymi z zasad zawierania umów o pracę, obliczania urlopów, badań wstępnych i okresowych, wypowiedzenia umów o pracę, ewidencjonowania czasu pracy, naliczania wynagrodzeń, zwolnień lekarskich, przygotowywania dokumentacji do ZUS.

woman_silhouette_200x200
Ewa Muszczak

Praktyk z wieloletnim doświadczeniem w zakresie prowadzenia szkoleń,  pozyskiwania funduszy dla organizacji oraz zarządzania w organizacji. Prowadzi szkolenia dla osób indywidualnych, biznesu oraz NGO z zakresu budowania zespołu, kompetencji miękkich, zarządzania w obszarze realizacji projektów dofinansowanych z różnych źródeł, pozyskiwania funduszy na rozwój oraz działalność.

Kadra

Renata Ziaja
Renata Ziaja
Wiceprezes Zarządu Fundacji
Dyrektor ds. statutowych i administracyjnych
Monika Bogusławska-Kiszel
Monika Bogusławska-Kiszel
Asystent ds. szkoleń

Dokumenty do pobrania

Skontaktuj się z nami

Zobacz, co możemy razem zrobić

ul. Michała Gierlotki 8
40-688 Katowice